Ladataan...

Kirjaudu

Unohditko salasanasi?

Kirjaudu

Unohditko salasanasi?

Selaa tuotteita

Palautukset ja vaihtaminen

Palautustavat

Mick's Online verkkokaupan ostosten palauttaminen:

  • Palautuksen lähetys paketin mukana tulevalla valmiilla Postin palautuskortilla (Postin toimituksella tilatut tilaukset)
  • Postin tiskiltä asiakaspalautuksena postisopimusnumerollamme 639171 osoitteeseen Mick’s Online ”Asiakaspalautus”, Uusikatu 21 A, 90100 Oulu
  • Paketin palautus myymälään (Mick's myymälät: Oulu, Kempele, Kokkola tai Pukumies myymälät: Seinäjoki, Rovaniemi, Jyväskylä), josta se toimitetaan eteenpäin käsiteltäväksi.
  • Palautamme rahat ensisijaisesti samalle maksutavalle, millä tilaus on maksettu. Mikäli tämä ei onnistu, teemme palautuksen tilisiirtona ilmoittamallesi tilinumerolle. Liitäthän palautuksiin aina mukaan tilinumerosi, nopeutat näin palautuksen käsittelyä ja rahojen palautumista.

Emme peri palautuksista maksua asiakkaalta.


Yleistä palautuksista

Ostoksillasi on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautettujen tuotteiden täytyy olla myyntikuntoisia, käyttämättömiä, hintalaput paikoillaan ja tilauskuitti liitettynä mukaan palautukseen. Lisäksi tilauskuitissa oleva palautusosio suositellaan täytettäväksi käsittelyn helpottamiseksi ja nopeuttamiseksi.

Näiden ehtojen täyttyessä asiakkaan on mahdollista saada rahat tilaamistaan tuotteista täysimääräisenä takaisin, mikäli asiakas ei halua vaihtoa johonkin toiseen tuotteeseen. Mikäli tuote on meille palautuessaan myyntikelvoton, (toisin sanoen se ei ole samassa kunnossa, kuin meiltä lähtiessään) emme palauta tuotteesta rahoja takaisin. 

Palautuksien kulkeminen postin kautta tapahtuu selvästi hitaammin, kuin lähetettävien ostopakettien. Tästä syystä asiakkaan on varauduttava odottamaan paketin perille pääsyn, käsittelyn ja tarkistuksen takia rahojen palautusta noin viikon verran.

Mikäli tilattu tuote on viallinen, toimitamme veloituksetta uuden korvaavan tuotteen asiakkaalle. Emme vastaa kuljetuksessa rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista vahingoista asiakkaalle. Mikäli asiakas huomaa pakkauksen olevan rikki sen saapuessa tai sitä noutaessa postin toimipisteestä, tulee asiakkaan olla välittömästi yhteydessä postiin ja tehdä vahinkoilmoitus. Huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen aikana voi sattua jotakin odottamatonta, tästä johtuen paketin kunto ja mahdolliset vauriot on syytä tarkistaa heti paketin saapuessa.


Palautusohjeet

Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotteet ovat myyntikuntoisia, käyttämättömiä ja hintalaput paikoillaan. Mikäli mahdollista, palautettavaan pakettiin tulee liittää mukaan tilauskuitti huolellisesti täytettynä palautettavien/vaihdettavien tuotteiden osalta.

Palautamme rahat ensisijaisesti samalle maksutavalle, millä tilaus on maksettu. Mikäli tämä ei onnistu, teemme palautuksen tilisiirtona ilmoittamallesi tilinumerolle. Liitäthän palautuksiin aina mukaan tilinumerosi, nopeutat näin palautuksen käsittelyä ja rahojen palautumista.

Mikäli tilauskuittia ei palautuksien osalta täytetä jostakin syystä, palautuksen yhteyteen tulee liittää seuraavat tiedot:

  • Omat tiedot: nimi, osoite, sähköposti ja puhelinnumero
  • Tilinumerosi palautusta varten tai tieto, jos haluat vaihtaa tuotteen uuteen.
  • Tilausnumero, löytyy sekä tilauskuitista että sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta.
  • Palautuksen syy (vapaaehtoinen tieto). Emme voi vaatia syytä palautukselle, mutta haluamme kehittää toimintaamme ja haluaisimme mielellään kuulla, minkä takia palautus tehdään.

Palauttaminen tehdään paketin mukana toimitetulla täytetyllä postin palautuskortilla, mikäli paketin toimitus asiakkaalle on tapahtunut postin kautta. Pakettien palautus onnistuu aina myös myymälään. Kun palautuksesi on saapunut meille,  otamme palautuksen käsittelyyn ja ilmoitamme sähköpostitse kun palautus on käsitelty ja rahat palautettu. Täytäthän tilauksen mukana saapuneen tilauskortin huolellisesti palautus/vaihto osion kohdalta. Mahdollisimman tarkat tiedot auttavat meitä palautuksen käsittelyssä ja nopeutat asian etenemistä. Emme ota vastaan postiennakolla lähetettyjä palautuksia.


Tuotteen vaihtaminen myymälässä (Oulu, Kempele, Kokkola)

Tuotteen vaihtaminen onnistuu myös myymälöissämme (Oulu, Kempele, Kokkola). Tilauskuitti tulee esittää ostotositteena vaihdon yhteydessä. Tuotteen vaihtoa koskevat samat säännöt kuin palautustakin: tuotteiden tulee olla myyntikuntoisia, käyttämättömiä ja hintalaput paikoillaan.

Verkkokaupan ja myymälöiden valikoimat voivat olla eroavat. Mikäli haluttua tuotetta ei ole kyseisessä myymälässä, niissä tapauksessa vaihdos ei onnistu heti. Tällaisissa tilanteissa sovitaan asiakkaan kanssa tapauskohtaisesti menettelytavasta. Tuote voidaan tilata toisesta myymälästä, jolloin sitä voi joutua odottamaan joitakin päiviä.